Skräddarsydda lösningar

Skräddarsydda lösningar

Tekniken ska ju bara fungera, eller hur? Och för att den ska göra det börjar vi alltid med att kartlägga de olika stegen i din verksamhet och vart IT kan fungera som smörjmedel. Sedan bestämmer du i vilken ordning förändringarna ska genomföras. Vi utbildar personalen, väljer lämplig utrustning och finns med genom hela processen — från genomförande till underhåll.

Klienthantering

Klienthantering

Att hålla koll på alla tekniska prylar på kontoret kan vara en utmaning. Vi tar tillsammans fram en policy där vi ser till att alla medarbetare har rätt utrustning för respektive tjänst. Vi svarar också för löpande support till användarna och ser självklart till att säkerheten är hög samt kontrollerar löpande att rätt personer har tillgång till rätt utrustning och information.

Digitala lösningar för digitala möten

Visst har vi alla någon gång varit med om teknikstrul vid ett digitalt möte? Så ska det inte behöva vara. Vi hjälper till att identifiera vad ert företag behöver för att kunna hålla professionella möten, förser er med mötes- och konferensutrustning och ser till att allting verkligen fungerar.

Cybersäkerhet

Cybersäkerhet

Vilken del av ditt system det än gäller så ser vi till att säkerheten är så hög att viktig information inte kommer på avvägar. Att allt säkerhetskopieras och går att återskapa. Detta gäller självklart även läsplattor och smartphones som används för att kommunicera med systemen. Vi vet också att en viktig del av säkerhetsarbetet handlar om användarens medvetenhet och därför erbjuder vi utbildning inom cybersäkerhet.

Molnet

Moln- och infrastrukturtjänster

Det är inte helt enkelt att ha koll på alla tekniktjänster som finns och vilka som passar bäst för just er verksamhet. Tillsammans identifierar vi ert behov och tar fram rätt lösningar och system. Vi finns också med hela vägen och hjälper till att hantera de lösningar ni väljer.

Support

Dygnetruntdrift och support

Har du partner eller återförsäljare i andra tidszoner måste ditt IT-system vara tillgängligt dygnet runt. Dessutom måste fel som uppstår kunna fixas direkt – inte när serviceteknikerna har tid. Vi erbjuder dygnetruntdrift och support för att du ska kunna känna dig trygg.

Vi hjälper dig att känna dig trygg i din teknik, oavsett om du vill ha en välfungerande e-handel, en säker och lättillgänglig server eller ett smidigt affärssystem.